مصاحبه آرشیو خبر ها
راز مهار رونالدو؟

راز مهار رونالدو؟

یوونتوس از شروع بدش در ابتدای فصل بازگشته، و با 3 امتیاز اختلاف در صدر جدول سری آ‌ست و به فینال کوپا ایتالیا هم رسیده است، اما کاپیتان دوم یوونتوس به هم تیمی هایش هشدار می دهد که آنها هنوز هیچ کاری نکرده اند:

 

ما اصلا هنوز رضایت نداریم، ما به خیلی چیزها نزدیک هستیم، اما هیچ کار نکرده ایم، در 3 بازی باقی مانده مان (برابرساسولو، بایرن و تورینو) هنوز کارهای زیادی هست که انجام نداده ایم. تکرار می کنم: ما نزدیک هستیم، اما هنوز هیچ کاری نکرده ایم، در عرض 10 روز همه چیز می تواند تغییر کند. فصل قبل ما تقریبا در آسمان ها بودیم، در نزدیکی تاریخ سازی، به فتح لیگ قهرمانان نزدیک شدیم، اما وقتی بازی تمام شد می دانستیم که می توانستیم بهتر کار کنیم. در فینال لیگ قهرمانان کمی نامتعادل بودیم، خیلی طول کشید تا مسیر درست را پیدا کنیم، اگر یک بار دیگر فرصت داشته باشیم، بهتر خودمان را آماده می کنیم.

 

جورجو همچنین در مورد دوران حرفه ایش نیز صحبت کرد، او در مورد پیشرفتش و رسیدن به سطح بالای فوتبال توضیحاتی داد:

 

من از نعمت استعداد خارق العاده بهره مند نبودم، اما با تلاش زیاد به اهدافم رسیدم. عشق آتشی است که به مرا به جلو می راند و از پسرفتم جلوگیری می کند، اگر این حس را نداشتم، همه چیز تمام می شد. در یووه به شما یاد می دهند که چگونه یاد بدهید، ارزش های مشخصی هستند که در این تیم مورد تشویق واقع می شود. وقتی نوجوان هستید، به این معنی است که باید چیزهای بیشتری را رها کنید، اما وقتی بزرگ می شوید می فهمید که چقدر خوشبخت بوده اید.

 

 

در نهایت، بازیکن ارزشمند یووه در مورد نحوه ی بازیش در سال های اخیر توضیحاتی داد:

 

در سال های اخیر، پست مدافع، باز ― ارزیابی شده است. همه باید در درک نقششان خوب باشند، تجربه به شما کمک می کند که وضعیت های خاصی را بهتر پیش بینی کنید و از نظر رفتاری اشتباهات کمتری انجام دهید.بیشتر از اینکه روی اشتباه نکردن تمرکز کنید ، باید یاد بگیرید که اشتباهاتتان را تکرار نکنید. شناخت رقیبان هم نقشی اساسی دارد، هم از لحاظ فردی هم تیمی. چگونه می توان کریستیانو رونالدو را مهار کرد؟ باید تلاش کنید از او جدا نشوید و نگذارید که با پای راستش شوت بزند… و لیونل مسی؟ فقط روی سینه تان صلیب بکشید (دعا کنید)….

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: